keskiviikko 15. elokuuta 2018

Georg Malmstén: Nikkelimarkka: Kyllä minä maksan sen nikkelimarkan, jonka minä olen sulta lainannut.

Ja rahan perässä jatketaan: stadin kundin Georg Malmstenin viisu Nikkelimarkka: " Kyllä minä maksan sen nikkelimarkan, jonka minä olen sulta lainannut. Olethan jo varmaankin ollut sitä vailla ja kauankin markkaasi kaivannut. " Turistit ramppaavat Sibeliuksen monumentilla mutta jättävät usein tämän väliin vaikka teos kuuluukin Töölöön sijoitetuille miessäveltäjille ja miesmuusikoille pystyttettyjen patsaiden ja veistosten lavalkaadiin.  Georg Malmstén muistomerkki, Georg Malmsténin muistomerkki on hauskan muotoinen.... ja sijaitsee Malmsteninkulmassa ( Arkadiankatu / Fredrikinkatu ). Tekijänä Raimo Heino v. 1992.
Finnish singer, musician, composer, orchestra conductor and actor. By © Satu Ylavaara Photography 2017:





© Satu Ylavaara Photography 2017

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.